Sessiz Seni Seviyorum

10:10 Esra Inceöz 0 Comments




Insan nekadar seve bilir, bazen kendime soruyorum. Bir kisi senin icin gercekten dünyalari yakmaya hazirsa eger, ozaman o kisi gercekten yüreginden seviyordur. Hani senin o sesin telefonda mesela titrer ve ses tonundan üzüldügün belli olur ya, o an seven herseyi birakip ne olursa olsun, senin yanina kosa kosa gelir. Cünkü sen onun hayatin olmussun, ona karismissin onunla ömürlük yoluna giriyorsun, geri kalan hersey yalan geliyor sana.

Bazi insanlar sevgisini ve duygularini paylasamiyor, ama his ettiriyor. Onuda böyle "Askim eve vardiginda haber et" , "Huzurum seni cok özledim", "Üstüne kalin birsey giyi, üsüme" dediginde belli oluyor zaten. Bunlar sessiz Seni Seviyorumlardir. Bizim hayatimizda kismet diyen birsey var, bosuna "hayirlisi" veya "allah kismet ederse" demiyoruz. Sevdiklerimizi dualarimiza aliyoruz ve bazen sevdiklerinlede küs olsan bile, onlari kimse dualarimizdan alamaz. Duan senindir, bu nekadar güzel bir duygu biliyormusunuz? (Dualarda bir sessiz Seni Seviyorum)

Sessiz Seni Seviyorumlari his ettirmek okadar güzel birsey ki, hatta sanirim daha bagamli oluyor insan. Biri senin eve varmani bekliyor veya sirf seninle konusmak istedigi icin uyumuyor. Belki seninle bulusmak icin bile, senin icin isyerinden izin aliyor. 

O yüzden, beni seviyorsan askim, bana seni sevdigini söyle oyalana oyalana, ama sessiz seni seviyorum his ettirmeyide ihmal etme.

(Bu da bir sessiz Seni Seviyorum)

0 Kommentare: