Hayatimi degisdirme zamani

13:21 Esra Inceöz 0 Comments




Bi baktim, kendimi bir süre boslukda buldum. Yani, yasiyorum, geziyorum tozuyorum ama sanki hic birseyler ilerlemiyor. Sanki, durdugum yerdeyim hala. Aslinda ama geriye baktigimda, cok seyler ilerledigini göriyorum. Ama insan iste, buda bize yetmiyor. Degisiklik olsun istiyoruz herzaman.

Hani ölmeden önce gidilmesi gereken yerler yazarlar ya, onun gibi bir plan yarattim kendime. Birazda kendi yaratici ilhamlar var isin icinde.

Degistireceyim bazi huyumu, düsüncelerimi ve yasama tarzimi. Mesela bu yasima kadar kullandigim kirici veya itici söyledigim cümleleri düsündüm böyle. Kimlere karsi söyledigimi?! O insanlari bulamam birdaha ama adlarina 10gün, kirdigim kadar ve ittigim kadar, oksayici güzel cümleler kurmak istiyorum. Ben aslinda hic bir zaman böyle öfkelenip kirici olmam, ben susarim. Icime atarim. Ama patlarsamda, icimden geleni söylerim, icimden gelmiyorsa bile. O mutlu ettigim kalpler benim icin belki sessizce dua ederler benim icin. Bu bana yeterli.

Ben hep okudugum kitaplari herzaman biriktiririm ve ben coooooooooooooook kitap okuyorum. (Iki tane Karton dolu daha duruyor). Ama artik birktirmicem. Sokakta, Parkta, Alisverismerkezlerinde herhangi bir yerde birakcam bir kitapi. Hic tanimadigim insanlarin hayatina renk katmaya karar verdim. :))))

Beni taniyan bilirki, ben cooook sabirsizim. Herseyi simdi, burda, hemen istiyorum ve cogunlukla da alirim. Ama anladim ki, hayat benimle sakalasiyor sabirsizlaninca. O benim icin bir engel degildir hic bir zaman, o yüzden sabirli olmaya karar verdim.

0 Kommentare: