Uyuma Modu: Merhaba tavan

08:37 Esra Inceöz 0 Comments



Günaydin arkadaslar,

dün aksam uyumadan tavana bakip yine bin tane sey gecti aklimdan...Anlatacak cok sey varmis gibi..

Yapabilcegin okadar güzel sey varken bizler hep zor yollari seceriz ve kendimizi mahvederiz ve bu tercihmizin yüzünden hayatin zor ve acimasiz oldugunu söyleriz, ama fark ettigim bisey vardir: asil acimasiz hayat degil, bizleriz!

Kalbine mutsuzlugu yasatmaya hic hakkin yok ve seni biri üzen olursa hayatinda hemen sileceksin arkadas. Hayatina güzel seyler kat.. Hic bir seyin olmassa bile kitaplara ver kendini, kahve ictiginde ac bi sezen aksu, yaz icindekilerini veya bir filim izle. Ama filimi yarida birakma sonunu hepimiz merak ediyorsuz. Aslinda herseyin bir sonu vardir hayat gibi ama önemli olan varligin degerini bilmek!

Asil mutluluk bence karsilik beklemeden sevmekdir. Sevdiklerimden baska kimseyi umursamiyorum ben. Insanlar benim hakkimda ne düsüniyor hic deger vermiyorum. Ben hic bir zaman dogrularima boyun eymem ve yanlisliklarimin arkasinda durmayi tercih ederim herzaman. Eger sevecekseniz beni böyle sevin, ben yanlizliktan korkan birisi degilim ki. 

Ama bence beni sev, cünkü ben sana "Ben onlardan degilim" diye yalan söylemicegim. Aynen onlar gibiyim, hani su kücük mutluluklar icin büyük fedakarliklar yapmaktan korkmayan insanlardanim. Bence beni sev, cünkü ikimizde buna degeriz, hic degilse birbirimizin yaralarini sarariz. Konu sevmekse eger, senin icin en dogru adres benim.


Iyi günler dilerim size,
sevgilerimle
S-Ra

0 Kommentare: