Düsünceler

22:59 Esra Inceöz 0 Comments



Bombos bir insan olmak istiyorum bazen. Hani düsüncelerim hic olmassin. Üzüntülerden uzak. Sabahtan aksama kadar deniz kenarinda oturmak isterdim mesela veya bir dag evinde yasamak isterdim. Yanima cok sevdigim kiside oldugunda yeterli bana. Gel gidelim.

Alip basini gitmek isteyen 7 milyar insandan biriyim.

Ben bir carsambada sevdim onu. Cogu insan Cumayi sever, ama ben Carsambayi sevdim. Kücük mutluluk icin  büyük kayiplar veririsin bu hayatta. Degermi deymez mi bilemiyor insan iste. Kumar gibi aslinda.

Ben yine baya karisik yazdim. Suan Mabel Matiz - Sultan Süleyman bu duygularimi eslik ediyor. Bende baya kaptirdim kendimi müzikle kafayi buluyorum - olcak is degil. Sizlere iyi geceler millet. Mutlu olmayi tercih edin herzaman. 

Saygilarimla.

0 Kommentare: