Hayalim var...

03:03 Esra Inceöz 0 Comments



Actim bir Zeki Müren sarkisini ve kahvemi yudumliyorum. O yüzden uyumadim daha. Saatin tik taklari da beni delirtiyor suan.

"Senin hayalin ne?" diye bir soruyla karsilasdim ve düsündüm. Hayatta okadar sey varki ama askdan güzeli yok bence. Ben hayata asigim zaten. Bu arada arkadas cevremi baya bi ayirdim. Artik daha huzurluyum. Izin vermiceksin hic bir zaman seni üzenlere. Kendinden baska kimseye güvenmiceksin hayatta.

Evet tabiki benimde hayallerim var. Mesela birgün bembeyaz gelinlik giyinmek isterim "evet" diyip ve onun ayagina basmak isterim. Her sehir sirf o var diye daha güzel oldugu bir hayaldir bu. Cocuklarim ona "Baba" diyecek. Onu herzaman süslü cümlelerle karsilasdigim bir hayal bu. Siradan sevmek istemiyorum cünkü bu farkli olmali!

Benim adima Soyadini katan birisi ve her gece benimle uyuyup, sabah uyanip ve gözkapagini öpüp "Günaydin" diyip bir hayaldir bu. Ellerin ellerime, saclarin saclarima karissin. Benim cigköfteme limon ol. Seninle ne baslarsa, seninlede bitsin.

0 Kommentare: