Benim tuttugum takim sensin

01:53 Esra Inceöz 0 Comments



Sonra ona baktim ve o "hadiii beeee napiyorsunuz laaaan" diye bagardi. Bazi insanlar sevgilisinle filim izlemeyi sever. Ama ben senin mac izlemene hayran kaldim. Kalecinin yanlizligi benim sensizligime benziyordu. Simdi ben anlamam pek futboldan ama sen bana futboluda sevdirdin.

Sensiz hersey Offsayt.....
Offsayt senin yanimda olmadigin günlerdir. Benim o günde aninda kalbime düsdügün gündür. 

Bazen bir penalti gibi heycanlisin. Kaleyi kacircakmi yoksa gol mu atacak gibi birsey. Kalbim daha hizli atiyor o an. 

Bazende kimse defansa gelmiyor mac izlerken. Iste o an sinirlenirsin ya huzurum. Bende anladimki sen benim defansimsin. Bir Macda defans olmali. Tipki bizim gibi.

Ask delilikdir. Futbolda bir delilikdir. Anlik heyecan yaratir insana. O yüzden sen benim en sevdigim macimsin. Sende anlik heyecan yasatan birseysin. Sen asksin, defansimsin ve bazen offsayt, bazen GOOOOOL.

Konu sana getiren cok sey var ama seninle uzatmaya girmeyi cok seviyorum.

"Yenilmek kolay, kazanmak olay!"

0 Kommentare: