Anlarsan Benimsin Anlamazsan delisin

23:18 Esra Inceöz 0 Comments




Şartlar uygun değilse yazamiyorum. Bana herzaman sessizlik ve karanlık lazım yazmak için. Veya kısık bir müzikde olur. Kahvede alırım. Ama sade olsun. Sağol. 

Son zamandır gerçekten güzel, huzur dolu günler yaşiyorum. Mutluyum. Hiç bir beklentin olmadığında aniden bir şeyler oluyor hayatında. Bakıyorsun türkce yazmayan kız, bloguna türkce yazmaya başladı. Mükemmel olmasada...

Hayat sana isteklerini değil, kendi isteklerini verir. Kader. Benim için insanlar pembe ojem gibidir. Her türlü hayatıma en canlı ve cıvıl cıvıl rengı katabilirler. Bazende iki gün sonra dayanamayıp cıkar giderler. Veya ben acetonla silerim. :) 

Bazi insanlar bir cümle okur ve cümleyi anlamaz. Bazi insanlarda (benim gibi) bir cümleyi okuyup o cümleyi hayatına katar. Bence herkezin hayatında bir cümlesi olmalı...

Bugün İstiklal Caddesinde yürürken çok fazla mutlu çift gördüm. Kim bilir kimler aşık oldu bugün. Kimler sevmeye devam etti. Kimler öldü bugün. Kimler özledi. Kimler pembe oje sürdü.

Ben bugün baya karışık yaziyorum farkındayım ama çoktan yazmadığım için, daha düşüncelerimi toplayamadım.

Herkezin hayatında biri olmalı. Böyle bi şarkı dinlediğinde hemen 'o' aklına gelmeli. Nakaratda onun ismini duyuyorsun sürekli. Aslında hangi şarkı çaldığı da önemli değil senden bana gelsin yeter. Ben seni tüm şarkıların içinde buluyorum. Bazende sabah saat 5 de buluyorum. En güzel nakaratım sensin cünkü. Sürekli yeniden başa alıyorum şarkıyı. Sırf seni anlatıyor diye. 

Bazen telefonun çalar ama mesaj ondan değildir... :) mesaj at mesaaaaj!



Gitmek icin değil,
sevmek icin benim ol...





0 Kommentare: