Kafa nereye biz oraya

14:52 Esra Inceöz 0 Comments



At gitsin gecmisini. Düsünme bile. Bazen hayatinda bir 'son' a ihtiyacin var, yeniden baslamak icin. Anilari silemesin, o senin kalbinde saglam bir yerde duruyordur ama hayatina daha güzel renkler kata bilirsin.

Bir renk benim icin kirmizidir. Ask. Ben aska inaniyorum. Hani derler ya insan gercekten bir kere sever diye, ben buna hic inanmiyorum. Hayat her daim kendini yeniliyor ve bununla beraber insanda degisiyor, duygular degisiyor. Belki bir kisinin yeri hep ayri oluyor ama yeniden, yeniden sevebiliyor insan.

Ve bunu herzaman diyorum, biliyorum ama hayata asigim. Bu son zamanda cok güzel seyler yasadim. Ve simdi diyorum ki, iyiki buraya gelmisim. 

"Zaman herseyi cözer, su beklemek olmasa."

Bazen bir kahve yudumlayip, bir sarki acarsin, susarsin ve o sarki senin söylemek istedigin her seyi söyler.

 Hadi kalk gidelim hemen şu anda
Kapa telefonunu bulamasın arayan da
Açarız radyoyu yol nereye biz oraya
İyi gelmez mi hiç deniz havası
Bi göz oda bulur sokarız başımızı
Bide koyarız iki kadeh
Kafa nereye biz oraya.



 

0 Kommentare: